HyperLink
 27.10.2023

POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE usluga zimskog održavanja nerazvrstanih cesta na području Općine Jesenje


Sukladno odredbama članka 50. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“ broj 68/18, 110/18 i 32/20), članka 12. stavka 1. i članka 15. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) te članka 4. i 7. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave robe, radova i usluga („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 18/19), Jedinstveni upravni odjel objavljuje,

POZIV NA DOSTAVU PONUDA

POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE
usluga zimskog održavanja nerazvrstanih cesta
na području Općine Jesenje


1. Podaci o javnom naručitelju

Naziv: Općina Jesenje
Sjedište: Gornje Jesenje 103, 49233 Gornje Jesenje
OIB: 45671692561
Broj telefona: + 385 49 375-503
Broj telefaksa: +385 49 375-503
Internetska adresa: www.jesenje.hr
Adresa elektroničke pošte: jesenje@jesenje.hr
Odgovorna osoba naručitelja:
Općinski načelnik Dario Cvrtila, mag.rel.int., e-mail: nacelnik@jesenje.hr
Osoba zadužena za kontakt s ponuditeljima:
Dario Cvrtila, mag.rel.int., broj telefona: + 385 91 375 5030

2. Evidencijski broj nabave: 5/23
CPV oznaka predmeta nabave: 90620000-9 usluga čišćenja snijega.

3. Popis gospodarskih subjekata s kojim je naručitelj u sukobu interesa

Nema gospodarskih subjekata s kojima su predstavnici Naručitelja, definirani člankom 76. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22 – dalje u tekstu: Zakon o javnoj nabavi) ili povezane osobe predstavnika Naručitelja definirane člankom 77. Zakona o javnoj nabavi, u sukobu interesa.

4. Vrsta postupka javne nabave
Postupak jednostavne nabave sukladno odredbama Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave robe, radova i usluga („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 18/19).

5. Procijenjena vrijednost nabave

Procijenjena vrijednost predmeta nabave iznosi EUR 24.000,00 bez PDV-a.

6. Opis predmeta nabave

Predmet nabave je usluga zimskog održavanja nerazvrstanih cesta na području Općine Jesenje - zimska služba, za zimsko razdoblje 2023./2024.g.

7. Količina predmeta nabave

Predviđene (okvirne) količine predmeta nabave za vrijeme trajanja Ugovora iskazane su u Troškovniku koji je sastavni dio ovog Poziva na dostavu ponuda.
Radi se o predmetu nabave za koji Naručitelj zbog njegove prirode ili drugih objektivnih okolnosti nije u mogućnosti unaprijed odrediti točnu količinu predmeta nabave.
Stvarne količine predmeta nabave temeljem sklopljenog Ugovora mogu biti veće ili manje od predviđene (okvirne) količine, obzirom da iste ovise o vremenskim odnosno zimskim uvjetima.

8. Tehničke specifikacije

Tehničke specifikacije predmeta nabave određene su u Troškovniku koji je sastavni dio ovog Poziva.

9. Troškovnik

Troškovnik predmeta nabave sastavni je dio ovog Poziva na dostavu ponuda.
Troškovnik mora biti popunjen na izvornom predlošku, bez mijenjanja, ispravljanja i prepisivanja izvornog teksta. Jedinične cijene svake stavke troškovnika i ukupna cijena izražene u eurima, moraju biti zaokružene na dvije decimale. Ponuditelj mora ispuniti sve stavke radova opisanih u troškovniku .
Ponuditeljima nije dopušteno mijenjati tekst troškovnika. Ako ponuditelj promjeni tekst ili količine navedene u obrascu troškovnika, smatrat će se da je takav troškovnik nepotpun i nevažeći, te će ponuda biti odbijena.

10. Mjesto izvršenja ugovora

Nerazvrstane ceste na području Općine Jesenje.

11. Rok početka i završetka izvršenja ugovora

Izvršenje predmetne usluge planira se u razdoblju od 15. studenog 2023. do 15. travnja 2024. godine. U slučaju nepovoljnih vremenskih prilika usluge zimske službe mogu se izvršavati i nakon 15. travnja 2024. godine.

12. Osnove za isključenje gospodarskog subjekta

- Obvezne osnove za isključenje gospodarskog subjekta
a) Plaćanje dospjelih poreznih obveza i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Javni naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka jednostavne nabave ako utvrdi da gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:
- U Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili
- u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.
Iznimno od navedenog, naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.
Dokumenti kojima gospodarski subjekt dokazuje da ne postoje okolnosti koje dovode do njegova isključenja:
Traži se potvrda Porezne uprave o stanju duga ne stariju od 30 dana od dana objave ovog poziva iz koje je vidljivo da je gospodarski subjekt ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje.
Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ne izdaju navedeni dokumenti, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili odgovarajućom izjavom osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili javnog bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ili izjavu s potpisanim ovjerenim potpisom kod javnog bilježnika.

13. Kriterij za odabir gospodarskog subjekta (uvjeti sposobnosti)

a) Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Gospodarski subjekt mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta iz ove točke dokazuje se:
- Izvatkom iz sudskog (trgovačkog), strukovnog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi njegova poslovnog nastana, ne starijim od 3 (tri) mjeseca računajući od dana objave ovog poziva za dostavu ponuda.
b) Tehnička i stručna sposobnost

- Gospodarski subjekt dužan je dokazati da ima dovoljnu razinu iskustva odnosno da je u godini u kojoj je započeo postupak nabave (2023.) i tijekom 3 (tri) godine koje prethode toj godini (2020.-2022.) izvršio najmanje 1 (jedan) ugovor o uslugama koje su predmet nabave (zimsko održavanje cesta).

Ova sposobnost dokazuje se popisom ugovora o izvršenim uslugama u godini u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom tri godine koje prethode toj godini ili potvrdom druge ugovorne strane o zadovoljavajućem izvršenju usluga.
Popis odnosno potvrda mora sadržavati naziv (opis) usluga, vrijednost usluga, datum početka i završetka usluge i naziv druge ugovorne strane.
Ako je potrebno, javni naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti navedenih podataka.

- Gospodarski subjekt mora dokazati da će za izvršenje usluge imati na raspolaganju minimalno slijedeće strojeve:
• 2 traktora (s dvije osovine i pogon na obje osovine) sa ralicama i posipačima,
• 1 teretno vozilo – kamion za dostavu materijala za posipavanje cesta
• Radni stroj za pripremu i utovar smjese za posipavanje.

Navedenom opremom i strojevima gospodarski subjekt dokazuje da će biti u mogućnosti, sukladno uvjetima iz ove dokumentacije obavljati uslugu koja je predmet nabave.
Ova sposobnost dokazuje se Izjavom potpisanom i ovjerenom od strane gospodarskog subjekta (Prilog IV) o raspoloživim strojevima i tehničkoj opremi te preslikom prometnih knjižica vozila odnosno radnog stroja.

- Gospodarski subjekt mora dokazati osiguranje mjesta pripravnosti na području Općine Jesenje:
Gospodarski subjekt mora na području Općine Jesenje imati osiguran parkirališni prostor, bazu na kojem će tijekom zimske sezone imati smještenu tehničku opremu (iz točke 12.) kako bi bio spreman odmah po stjecanju uvjeta izaći na teren i započeti sa čišćenjem cesta.

Ovu sposobnost gospodarski subjekt dokazuje Izjavom potpisanom i ovjerenom od strane gospodarskog subjekta o osiguranoj lokaciji - bazi za parkiranje vozila i tehničke opreme koja će se koristiti u izvršenju ugovora (Izjavi je potrebno priložiti dokaz o vlasništvu odnosno posjedu zemljišta ili ugovor o najmu-korištenju zemljišta).

14. Sadržaj ponude

Ponuda sadrži:
- Popunjeni Ponudbeni list, ovjeren i potpisan od strane ovlaštene osobe ponuditelja, (prilog I Poziva),
- Popunjeni troškovnik u cijelosti (prilog II Poziva),
- Dokumente kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje obvezne osnove za isključenje iz točke 12. a) Poziva,
- Dokumente kojima se dokazuje ispunjavanje kriterija iz točke 13.a) i b) Poziva,
- Izjavu ponuditelja o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora, ispunjenu,
potpisanu i ovjerenu od strane ovlaštene osobe ponuditelja (prilog III Poziva),
- Izjavu ponuditelja o raspolaganju strojevima i opremom, ispunjenu potpisanu i
ovjerenu od ovlaštene osobe ponuditelja (prilog IV Poziva)
- Ostalo traženo u Pozivu za dostavu ponuda.

15. Način izrade ponude

Ponuda mora biti izrađena u papirnatom obliku, otisnuta ili pisana neizbrisivom tintom i mora biti sukladna dokumentaciji za nadmetanje.
Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a cijena ponude iskazuje se u eurima.
Ponuda mora biti uvezena u cjelinu s označenim rednim brojevima stranica na način da se onemogući naknadno vađenje, odnosno umetanje stranica.
Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi, te uz ispravke mora biti naveden datum ispravka i potpis ponuditelja.

16. Rok i način dostave ponude

Ponude je potrebno dostaviti do 7. studenog 2023. godine do 12,00 sati.

Ponude se dostavljaju u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici. Zatvorenu omotnicu s ponudom ponuditelj predaje neposredno ili preporučenom pošiljkom na adresu naručitelja: Općina Jesenje, Gornje Jesenje 103, 49233 Gornje Jesenje.

Na omotnici ponude mora biti naznačeno:
- naziv i adresa naručitelja,
- naziv i adresa ponuditelja,
- naziv predmeta nabave -“Ponuda za zimsko održavanje nerazvrstanih cesta na
području Općine Jesenje“
- naznaka „NE OTVARAJ“.

Do isteka roka za dostavu ponuda ponuditelj može dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude, koju dostavlja na isti način kao i osnovnu ponudu uz obaveznu naznaku da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.

Otvaranje ponuda nije javno.

17. Cijena ponude

Cijena ponude piše se brojkama. Cijena ponude izražava se u eurima.
U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i naknade te popusti ukoliko ih ponuditelj daje.
Cijena ponude je nepromjenjiva za cijelo vrijeme trajanja ugovora.

Davanjem potpisane ponude ponuditelji priznaju da nemaju nikakvih primjedbi na sadržaj dokumentacije za nadmetanje, a posebno na sadržaj troškovnika.

18. Kriterij za odabir ponude

Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je najniža cijena.
U slučaju da su zaprimljene dvije ili više valjanih ponuda s istom cijenom, javni naručitelj odabrat će ponudu koja je zaprimljena ranije.
Za donošenje odluke o odabiru dovoljna je jedna pristigla ponuda koja udovoljava traženim uvjetima natječaja.

19. Rok valjanosti ponude

Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.

20. Sklapanje ugovora
Odabrani ponuditelj je dužan s Naručiteljem sklopiti i potpisati Ugovor o povjeravanju obavljanja komunalne djelatnosti u skladu s uvjetima određenim Pozivom i odabranom ponudom.

21. Vrsta, srodstvo i uvjeti jamstva

Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora

Ponuditelj je dužan priložiti potpisanu i pečatom ovjerenu Izjavu gospodarskog subjekta da će, ukoliko bude odabran kao najpovoljniji ponuditelj, prilikom sklapanja ugovora dostaviti Naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovornih obveza. Jamstvo se dostavlja u obliku bjanko zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika u iznosu od 10% vrijednosti ugovora bez PDV-a.

Naručitelj će jamstvo za uredno ispunjenje ugovora vratiti odabranom ponuditelju nakon uredno izvršenog ugovora, u roku od 30 dana po isteku roka na koji je ugovor sklopljen.

22. Rok, način i uvjeti plaćanja

Plaćanje se vrši u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa. Račun se ispostavlja mjesečno po izvršenoj usluzi. Plaćanje će se izvršiti na žiro račun izvršitelja temeljem ispostavljenog e-računa. Obračun i naplata obavit će se po principu stvarno izvedenih količina, a što se dokazuje dnevnikom izvršenih usluga ovjerenim od predstavnika naručitelja.
Predujam isključen kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.

Naručitelj će za vrijeme trajanja zimske sezone izvođaču za pripravnost i dežurstvo isplatiti mjesečni paušal u iznosu od EUR 2.000,00 bez PDV-a, u slučaju da količina izvršenih usluga u tom mjesecu bude manja od 40 sati, čime se ponuditelju pokrivaju troškovi svih pripremnih radova na radnom stroju te dežurstvo u pripravnosti tokom obračunskog mjeseca.
U mjesecu u kojem će broj odrađenih sati biti veći od 40 radnih sati, izvođaču se neće posebno isplaćivati paušal u iznosu od EUR 2.000,00 bez PDV-a, već će mu se platiti sve izvršene usluge, odnosno svi odrađeni sati po ugovorenim cijenama za pojedinu uslugu.

23. Datum objave Poziva na dostavu ponuda

Ovaj Poziv za dostavu ponuda objavit će se na službenoj web stranici Općine Jesenje (www. jesenje.hr), dana 27. listopada 2023. godine.

24. Obavijest o rezultatima nabave

Naručitelj na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda donosi Odluku o odabiru najpovoljnije ponude odnosno Odluku o poništenju postupka javne nabave ukoliko postoje razlozi za poništenju, u roku od 20 dana od isteka roka za dostavu ponuda. Obavijest o odabiru odnosno o poništenju postupka nabave Naručitelj bez odgode istovremeno dostavlja svim ponuditeljima na dokaziv način (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-poštom, na internetskim stranicama naručitelja). Protiv Odluke o odabiru ili odluke o poništenju nije moguće izjaviti žalbu.

   Cjelokupna natječajna dokumentacija nalazi se u prilogu 

                                                                                                                             Pročelnik
                                                                                                                   Davor Veček, mag.oec.

Odluka načelnika o početku postupka jednostavne nabave
Poziv za dostavu ponuda sa prilozima

Zadnja promjena: 24.04.2024. u 10:08 sati | Prikazano 6022 puta
Vezani članci
POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE Asfaltiranje nerazvrstanih cesta
Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova EU sufinancira raodve na sanaciji oštećenja nerazvrstanih cesta
POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE; usluga zimskog održavanja nerazvrstanih cesta na području Općine Jesenje
Poziv za dostavu ponuda za radove na sanaciji oštećenja na nerazvrstanim cestama
Javni poziv o započinjanju postupka evidentiranja nerazvrstanih cesta
Poziv za dostavu ponuda za obavljanje komunalne djelatnosti održavanja groblja i usluge ukopa na mjesnom groblju u Gornjem Jesenju
MRRFEU sufinanciralo radove na sanaciji nerazvrstanih cesta
Javni poziv o započinjanju postupka evidentiranja nerazvrstanih cesta
Obavijest o prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u otvorenom postupku JN Sanacija klizišta -drenažni sustav zaselak Kovačeci (18.1.2023. – 24.1.2023.)
Poziv za dostavu ponuda usluge zimskog održavanja nerazvrstanih cesta na području Općine Jesenje
Javni natječaj za radove na rekonstrukciji dječjeg igrališta u Gornjem Jesenju
Ponovljeni natječaj za zimsko održavanje nerazvrstanih cesta
Poništen natečaj za održavanje nerazvrstanih cesta u zimskim uvjetima
Natečaj za održavanje nerazvrstanih cesta u zimskim uvjetima
POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE usluga obavljanja komunalnih djelatnosti održavanja javne rasvjete
Javni poziv o započinjanju postupka evidentiranja nerazvrstanih cesta
Državna cesta D74 od ponedjeljka otvorena za promet
Državna cesta D74 do daljnjeg zatvorena
Javni poziv za sufinanciranje asfaltiranja neuređenih prilaznih cesta
Javni poziv o započinjanju postupka evidentiranja ceste NC8 “Spoj Velika Njiva na 4549” u naselju Gornje Jesenje
Javni poziv za dostavu ponuda za zimsko održavanje nerazvrstanih cesta na području općine Jesenje Obavijest o ponišenju postupka
P O Z I V NA DOSTAVU PONUDA: Obavljanje komunalne djelatnosti usluge održavanja groblja i usluge ukopa na mjesnom groblju u Gornjem Jesenju
Javni poziv:Obavijest o započinjanju postupka evidentiranja nerazvrstanih cesta
Javni poziv:Obavijest o započinjanju postupka evidentiranja nerazvrstanih cesta
Javni poziv:Obavijest o započinjanju postupka evidentiranja nerazvrstanih cesta
Javni poziv:Obavijest o započinjanju postupka evidentiranja nerazvrstanih cesta
Klizišta oštetila mnoge kuće i nerazvrstane ceste
Obavijest mještanima zbog otežanih uvjeta na općinskim cestama
Pojavila se nova klizišta na području općine
Asfaltiranje nerazvrstanih cesta
Zatvoren promet lokalnom cestom u Donjem Jesenju
Radovi na izgradnji šumske ceste
Registar bagatelne nebave za 2015. godinu
Asfatiranje nerazvrstanih cesta
Registar ugovora o javnoj nabavi u 2013. godini
Plan nabave radova, roba i usluga u 2014. godini
Izjava o postojanju sukoba interesa
Pregled sklopljenih ugovora o javnoj nabavi i njihovog izvršenja za 2012. godinu
Najnovije
Prekjučer | Rok za prijavu: za 9 dana (Pet, 28.2.2025.) | Br. prikaza: 42 Poziv za dostavu ponuda za obavljanje usluge ukopa na mjesnom groblju u Gornjem Jesenju

1. OPĆI PODACI
Ovaj postupak nabave usluga provodi se na temelju članka 15. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22, u nastavku: ZJN 2016) i Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave robe, radova i usluga, KLASA: 022-05/19-01/46, URBROJ: 2140/05-19-1 od 15. travnja 2019. godine (u nastavku: Pravilnik).

Od ponuditelja se očekuje da pažljivo prouče Poziv sa cjelokupnom dokumentacijom te da se pridržavaju uputa, tehničkih specifikacija i uvjeta iz ovog Poziva.

Na pripremu i provedbu ovog postupka nabave te na izvršenje ugovora o nabavi primjenjuje se nacionalno pravo.

1.1. Podaci o Naručitelju
• Naziv i sjedište naručitelja: Općina Jesenje, Gornje Jesenje 103, 49233 Gornje Jesenje
• OIB: 45671692561
• PDV identifikacijski broj: HR45671692561
• Broj telefona: +385 49 375 503
• Broj telefaksa: +385 49 375 503
• Internetska stranica: www.jesenje.hr
• Adresa elektroničke pošte: jesenje@jesenje.hr
• Poslovna banka: Erste&Steiermärkische Bank d.d.
• Žiro-račun (IBAN): HR2724020061855200008
• BIC/SWIFT: ESBCHR22
1.2. Podaci o osobi zaduženoj za komunikaciju s gospodarskim subjektima
Osoba zadužena za kontakt:
• Davor Veček
• Telefon: +385 49 375 503
• E-pošta: procelnik@jesenje.hr

Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Naručitelja i gospodarskih subjekata može se obavljati isključivo na hrvatskom jeziku na adresu e pošte; jesenje@jesenje.hr

14.2.2025. | Br. prikaza: 78 Općina će subvencionirati umjetno osjemenivanje krava/junica, sterilizaciju/kastraciju pasa i mačaka

Općina Jesenje sklopila je sa Veterinarskom stanicom d.o.o., Desinić -Pregrada, ugovor o sufinanciranju osjemenjivanja krava i junica te financiranju sterilizacije/kastracije pasa i mačaka.
Na temelju sklopljenih ugovora Općina Jesenje će u 2025. godini počevši od 7. veljače sufinancirati umjetno osjemenjivanje krava/junica u iznosu od 46,00 eura, također će se financirati vlasnicima koji imaju prebivalište na području Općine Jesenje u punom iznosu troškovi sterilizacije/kastracije 5 pasa i 10 mačaka.

4.2.2025. | Rok za prijavu: Istekao | Br. prikaza: 119 Poziv za dostavu ponuda za izradu projektne dokumentacije rekonstrukcije Vatrogasnog doma

Temeljem članka 7. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ broj 18/19) , dalje: Pravilnik i članka 28. Statuta Općine Jesenje (“Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije” broj 15/09, 11/13 i 11/18 i 13/21), općinski načelnik Općine Jesenje, donosi:

O D L U K U
o početku postupka jednostavne nabave i imenovanju ovlaštenih predstavnika naručitelja

za provedbu postupka jednostavne nabave predmeta nabave:
Izrada projektne dokumentacije Rekonstrukcija i dogradnja
Vatrogasnog doma u Gornjem Jesenju

 

31.1.2025. | Br. prikaza: 11878 Pravo na pristup informacijama

Pristup informacijama u Općini Jesenje omogućuje se pravodobnim objavljivanjem informacija, na lako pretraživ način, na internetskim stranicama, u javnim glasilima, u službenom glasilu - «Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije», te davanjem informacija korisniku koji je podnio pisani ili usmeni zahtjev.

27.1.2025. | Br. prikaza: 209 Godišnje izvješće o provedbi zakona o pravu na pristup informacijama

Izvješće se nalazi u prilogu ;

14.1.2025. | Br. prikaza: 132 Savjetovanje: Odluka o općinskim porezima-prijedlog odluke

Savjetovanja s javnošću provode se o nacrtima onih općih akata čijim se donošenjem ili izmjenama neposredno ostvaruju potrebe građana ili uređuju druga pitanja od interesa za opću dobrobit građana i pravnih osoba na području općine Jesenje  Uz svaki nacrt dokumenta o kojem se provodi savjetovanje s javnošću objavljuju se i razlozi njegova donošenja ili izmjena kao i ciljevi koji se savjetovanjem žele postići. O svakom provedenom savjetovanju objavljuje se i izvješće iz kojeg je vidljivo koji su prijedlozi građana usvojeni, a koji nisu. Zakon o pravu na pristup informacijama (“Narodne novine” br. 25/13) uredio je pravo javnosti na pristup informacijama koje posjeduju tijela javne vlasti. Radi pravodobnog, potpunog i točnog informiranja javnosti o svom radu, jedinice lokalne samouprave na svojim internetskim stranicama objavljuju popis svih onih akata koje u tijeku godine dana namjeravaju donositi ili mijenjati..

Svoje prijedloge, mišljenja i primjedbe na konkretne nacrte za koje su savjetovanja u tijeku, možete poslati e-poštom na adresu:  jesenje@jesenje.hr 

 

13.1.2025. | Rok za prijavu: Istekao | Br. prikaza: 407 Javni natječaj za prijam namještenika/ice u službu na radno mjesto čistačica-REZULTATI TESTIRANJA

Rezultati testiranja za prijam namještenika/ice u službu u Jedinstveni upravni odjel Općine Jesenje na radno mjesto čistačice
Općina Jesenje (Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja) provela je dana 29. siječnja 2025. godine, testiranje kandidatkinja koje ispunjavaju formalne uvjete natječaja za radno mjesto: čistačica – 1 izvršitelj/ica, na određeno radno vrijeme (do povratka namještenice s dugotrajnog bolovanja) na nepuno radno vrijeme (4 sata). Na provedenom testiranju/intervjuu bodovala se sposobnost kandidatkinja za obavljanje poslova iz opisa radnog mjesta, spremnost kandidatkinja na fleksibilno radno vrijeme te dosadašnje radno iskustvo na sličnim poslovima. Na testiranju je bilo moguće ostvariti maksimalno 10 bodova temeljem provedenog intervjua.
Testiranju su pristupile tri kandidatkinje slijedećih inicijala: M.S., S.Š. i D.G.

U sklopu ovog natječaja prima se jedan izvršitelj (m/ž) koji ostvari najveći broj bodova na testiranju. U nastavku rang lista kandidatkinja:

Red. broj             Ime i prezime (inicijali)  Ukupni broj bodova
1.                                  M.S.                            8
2.                                  S.Š.                            7
3.                                  D.G.                            6

Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja

 

10.1.2025. | Br. prikaza: 244 Plan nabave za 2025. godinu

Plan nabave nalazi se u prilogu 

Najave
Natječaji
Najčitanije
Zadnja promjena
Izdvojeno
Trenutno nema najava događanja.
veljača 2025
poutsrčepesune
272829303112
3
4
Poziv za dostavu ponuda za izradu projektne dokumentacije rekonstrukcije Vatrogasnog doma
56789
10111213
14
Općina će subvencionirati umjetno osjemenivanje krava/junica, sterilizaciju/kastraciju pasa i mačaka
1516
17
Poziv za dostavu ponuda za obavljanje usluge ukopa na mjesnom groblju u Gornjem Jesenju
181920212223
242526272812
3456789
Autobusni vozni red
Naselje polaska:

Naselje dolaska:

Primajte važne obavijesti, najave, natječaje i ponudu poslova Zavoda za zapošljavanje u općini Jesenje na Vašu email adresu.
Hrvatski zavod za zapošljavanje - ponuda poslova
Trenutno nema ponuda poslova u Općini Jesenje.
Pretplatnici na primanje sadržaja biti će na obaviješteni o ponudi poslova u općini Jesenje. Ukoliko niste prijavljeni, možete se prijaviti ovdje
Anketa
Ocjenite kvalitetu nove web stranice
  odlično
 vrlo dobro
 osrednje
 loše

       
Radobojsko-jesejanski list - zadnji brojevi